söndag 30 oktober 2011

9 månader

Idag är det 9 månader sen vår fina Elliot lämnade oss. Hade han levt hade han blivit 11 månader idag. Idag känner jag en oerhörd värme i hjärtat när jag tänker på honom, jag är så glad och tacksam för att jag fick lära känna honom. Att saknaden efter honom är så oerhört stark ser jag som ett tecken på hur älskad han var, det går inte att älska någon över allt annat utan att uppleva en fruktansvärt smärta och saknad. Det är baksidan av att älska någon men det är värt det alla gånger. Du kommer alltid vara älskad och saknad min lilla plutt ♥

3 kommentarer:

  1. Emma, vad fort tiden går men ändå så sakta. Tänk att Elliot varit borta i nio månader!! Han är så söt på kortet, inte kan man tro att han var så sjuk och inte skulle få stanna hos sin fina familj!!

    SvaraRadera
  2. Nää det var svårt att se på honom hur sjuk han faktiskt var. Lilla hjärtat, han var alltid så glad och spred sån oerhörd värme och kärlek omkring sig.

    SvaraRadera
  3. Vilka goa händer!
    Kram, Pia

    SvaraRadera