torsdag 17 februari 2011

Mamma saknar dig

Saknaden efter dig är svårt att beskriva med ord. På dagarna går det ofta bra, men om nätterna kryper sig saknaden på. Jag brukar kolla upp mot himlen, på månen och stjärnorna och tänka på dig. Jag önskar så att du inte hade varit sjuk och att du hade fått bara kvar hos oss. Ibland undrar jag hur vi överlever utan dig. Allt känns så overkligt, lite som en dröm. Tiden med dig var så oerhört fin och jag vill aldrig glömma den. Jag tittar ofta tillbaka i bloggen och läser om dig och ser på alla bilder. Jag är väldigt glad för allt jag skrev och för alla bilder jag tog, på så sätt är du alltid levande. Jag skulle ge vad som helst för att få pussa på dig, känna din underbara bebisdoft, se ditt fina leende och bara njuta. Jag har aldrig varit speciellt troende men nu hoppas jag verkligen på ett liv efter döden så att jag har en möjlighet att träffa dig igen.

4 kommentarer:

  1. Jag är säker på att Elliot är i himlen!

    SvaraRadera
  2. Jag är inte heller troende på något sätt, men är ändå övertygad om att de "goda" hamnar i himlen och ser vakande ner på oss. Eller det är det jag önskar i alla fall...
    Vi kommer inte på begravningen, det är en "dum" tid för oss. Men jag kommer tänka på er hela dagen!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Skickar en varm kram med vinden tvärs över gården till dig. Pia

    SvaraRadera
  4. Jag e troende och vet att en dag ska jag träffa Elliot i himlen!

    SvaraRadera