lördag 11 december 2010

Tummen, det är fina grejer det

I alla fall enligt Elliot. Han ligger så tyst och fint inne i vår säng och suger på sin tumme :) Inatt har vi fått uppleva vår första jobbiga natt. Elliot passade på att sova större delen av eftermiddan och kvällen igår så när vi väl gick och la oss ville han amma en gång i timmen de första fyra timmarna. Jag var jätte trött och inte alls speciellt sugen måste jag säga. Var inte många minuter jag hann sova i sträck innan det var dax igen. Jag bad till och med Jakob att ta Elliot en stund för att få sova lite. I vanliga fall brukar det inte behövas för det brukar gå så himla bra för oss att sova och amma i sängen. Med oss menar jag mig och Elliot. Som pricket över i:et kom även Oliver och sov i vår säng i natt. 2 vuxna, en fyraåring och en bebis i en 160 cm säng är rätt trång kan jag lova. Det får bli en lugn dag idag.


20101211-_DSC0386
20101211-_DSC0390

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar