söndag 16 januari 2011

Problem med amningen

Både jag och Jakob upplever att Elliot har problem att svälja. Han börjar amma och när mjölken rinner till så hinner han inte riktigt med och blir jätte ledsen. Det har hänt många gånger nu. Amningen har krånglat sen i fredags morse och det märks framförallt på Elliots allt för torra blöjor. Tillslut provade vi med nappflaska och det gick i alla fall lite bättre för det kom inte lika mycket mjölk då. Jag ammande honom för sen stund sen, efter ett tag slutade han suga så jag pumpade och gav honom på flaska. När jag skulle sätta honom i famnen började han le stort, när jag gav honom flaskan fortsatte han att le och ville inte alls suga på den. Vi får se till att väga honom imorgon igen. Ibland undrar jag vad han lever på, sitt glada humör kanske? Han är en väldigt glad bebis som verkligen älskar att göra sjukgymnastiken, han brukar alltid le när vi gör den. Det är ren lycka att se Elliot le, för det borde ju betyda att han är nöjd med tillvaron :)

20110116-_DSC1414-EditElliot är lika glad som vanligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar